Heipsun veipsun kaikki (= 

Öhh... Tää päivä on ollut niin tylsä, kouluun mentiin 9 meil oli se maailman hirvein ämmä sijaisena niinku mä ja Meri keksittiin "Huumorintaijuton lehmä" 

Nomnom meil o huomen ranskan koe :S ja oon melkee taas sata varma et saan jonku 4,5,6 : / oikeesti mä en oo ikinä saanu ranskan kokeesta hyvää numeroa olen vain niin paska siinä :D mut onneks ei ole ens vuona ranskaa ♥ 

Aijatelin nyt esitellä itteni tämmösen Galleria gallupin kautta (=

001. Nimesi ► Sara

002. Toinen nimi ► Maria
003. Siviilisääty ► Sinkku 
004. Horoskooppi ► Vesimies
005. Mies vai nainen ► Nainen
006. Ala-aste ► Vähä-heikkilä
007. Yläaste ► Puropelto
009. Silmien väri ► Rusekea
010. Hiusväri ► Musta
011. Pitkät vai lyhyet ► Aika pitkät 
012. Hiljanen vai äänekäs ► vähä riippuu
013. Verkkarit vai farkut ► Verkkarit
014. Kännykkä vai kamera ► Molemmat
015. Terveysintoilija ► No en 
016. Paheet ► Noo empäs nyt kerro ;)
017. Oletko ihastunut tällä hetkellä ► Vähän taidan olla 
018. Syöminen vai juominen ► Molemmat tietenkin !
020. Tatskoja ► Eii ole 
021. Vesi vai tuli ► Vesi
Noniiin sit jatketaan !
Meikä o todella ilonen ku pääsen huomen taas Ilmarisiin ihanien ystävieni luan ♥ tai no itse asias siwan kulmalle 
Mut ei siinä mitään mä tykkään siitä siwan ihanasta kulmasta ! Mut plaah meil loppuupi koulu vast 14.45 ja ku mul o tää jäätävä yskä nii ei kauheesti tekis mieli liikata mut ei voi mitään... -.- Seki opettaija on jo nimitetty meijän koulus Horoks, et tuuppa meijän kouluun opetaijaks nii saat tälläset hianon nimen. 
Aaa vitsi ette tiiä paljoks haluisin mennä kattoo lady gaga mut ei ole ku niit fuckingi ylä katsomo lippui -.- nii en vittii maksaa 55 e siit et nään sen jostain ruudust tai simmosena pienenä siel laval hyppimäs, nii mielummin tyydyn kattomaan gagan musiikki videoita koneelta ja Mtv.
Ahh mä niiin vain odotan kesää viime kesäkin oli niin ihana mut täst kesäst tulee 100x parempi, yritän nyt sit saada noi porukat suostumaan et voitais lähteä jonnekin kesällä mut eniten mä kyl haluisin mennä :
- Pariisin (Romantiikka hoi oletko siellä ?)
- Amsterdamiin (Sinne chillaa Juno korvil )
- Turkkiin ( Söpöimpii jätkii saa ettii)
- New york (The big apple)
- Japani (Aivan ihana paikka ♥)
siin ois mun porukoil vaihtoehtoi! 
 
Otin tänään vähän kuvia ittestäni ku oli taas aika päivittää niitä kuvia galleriassa :
Näissä kuvissa näytän mielestäni ihan Aasialaiselta n__n
 
 
Ja sitten viellä se luvattu päivän tyyli kuva ^-^ :

 Leginsit - H&m    Paita - New yorkista Ja valkoinen toppi paidan alla - Gina tricot !

 

 Huomiseeeen ♥

xoxo