Heipsan kaikki

ja ensinki hyvää äitien päivää kaikille äideille ♥ 

Taijusin tänää et meikäl o maailman paras mutsi (8

Nonii ja sit muihi asioihi

Siivosin tänään vihdoin huoneeni !

laitoin sohvan takasin paikoilleen ja sillee järjestelin kaikkii juttui, tykkään täl hetkel vessast ku seki on niin siisti (=

            

Ja vessan siivouksen jälkee alkoki sit työ ! 

Meikä kattos varmaan 50 eri muoti lehdest kuvii seinälleni, no kyl niit sit löytyski suurin osa kyl on Ellestä ja Voguesta 

Nyt on kyl maholisimman pian pakko mennä ostamaan Ellen uusin numero ku pakko saada lisää kuvia tohon seinälle

Sit viellä mä kehittelin mun hyllyynikin uuden tyylin tykkään siitäki todella paljon

Nää paperit mitkä siihen on laitettu on voguesta eri maat eri tyylillä (anteeks noi yhet orvot korkokengät, lisää on tulossa (; )

Äää mun on pakkopakkopakko päästä kattomaan Pitbullia kesäkuussa Helsinkiin!!

tai sitten N.e.r.d :iä Porin Jazzeihin !

Mut porukat oli kyl iha sillee et me voitais kyl mennä sinne porin jazzeihi ja siitähä  vast riemu syntyski (=

www.youtube.com/watch <-- Aijatelin koittaa tota huomenna saa nähä miten käy ;) ku oon taas vaihteeks rakastunu kihariin hiuksiin

ku haluisin kauheesti et mul ois simmoset ihan kiharat hiukset mut ei tietenkää voi olla vaa mul o tämmöset paskantavat hiukset : <

Ku aika alko käydä tylsäks tänään nii päätin laittaa mun ihanat hello kitty kynnet takas n__n

 

 

Löysin nää Tampereen stocmannilta ja oli sit heti pakko saada ^__^

Ja otin näit mun mahtavia kuviakin 

         

 Ittestäni en kuvia viittinyt oikee ottaa ku en oo laittanut itteeni yhtään ;D

mut huomen sit ♥

Xoxo: Ijusteatyou