Heisunveisun kaikki ja anteeks etten oo kirjottanu viikonloppun : <

Tää viikonloppu (Ja Keskiviikko-Torstai) on ollut ihana ♥ Tän lämmön takia 

Torstaina olin mun pieninmän serkun 5v synttäreillä ja totesin sen jälkeen et sukuni ei taida olla ihan terve 

Setäni !

   

Ukkini !

Ja synttäri sankari !

Sitten ku tultiin kotiin vaihdoin heti kevyempää ja menin ottamaan aurinko parvekkelle (= 

ja no otinhan mä kuviakin

        

 

Ja sitten myöhemmin lähdettiin joki rantaan Helmun ja Katrun kanssa Chillaamaan

Sit loppuen lopuks mentiin Helmiinan kans kahestaan istumaan sinne Turun kaupungin teaterin puistoon

Helmu ei tykkää näist kuvista mut iha sun kiusaks kultsi ;)

   

  

Ja niin sit me poltettiin vanhoi bussi lippui mikä oli erittäin jännää : D

        

No sitten Perjantai-Sunnuntai Meri oli meillä yötä 

Kuvia ei kyl oikee otettu : /

Mut me katsotiin Drag me to the hell ja Saw

Nomnom ♥

No lauantaina ku meri oli treeneissä alko mulla ja mun mutsilla yht äkkiä kauhee vesi sota

 

jälki ei ollut mikään kauheen ihana : D olin läpimärkä iha ku uitettu rotta !

Ja no tänään ensi oltiin Emmin kanssa kaupungilla ettimässä mulle koruija 

mutta ei mistää kyl niit löytyny !

No sit menin jokilaivoille  porukoitten kaa juomaa yhen juoma

ja siit lähinki keskustan kautta jokirantaan

Ft. Redu,Sonni,Mona,Roni ja Jani

No sit siin hetki viel Janitan ja Annan kanssa 

Huomen uus blogaus 

xoxo: IJUSTEATYOU