Heipäheei ja anteeeks ku en oo kirjottanu viikonlopun aikaan mut on ollu nii paljon kaikkee ku o ollu vappu ja sillee (=

 

 

 

Vappu meni mukavasti. Perjantain olin ensin Veekun,Helmun,Leevin ja Markuksen kaa sit hetken viel illal Karon kaa ja sit Meri tuli meille joskus 24 aikaa (= Katottiin ensi merin kaa siin jottain leffaa ja sillee juteltiin mut sit kyl nukahdettiin joskus 3 aikoihin ja herättiin 4.40 ku ukko tuli herättää meijät kännis päissään. Kuvia ei ehitty ottamaan : < ku jouduin sit jo lähtemään 14 aikoihin tuttuijen luo

No häivyin sielt tuttuijen luot kyl jo aika pikasesti Emmin kans ulos 

no me sit tietty kyl mentiin Vakkel no oltiin siel kyl vaa joku 1.30h ja lähettiin keskustaan, siel törmättiin Juliaan ja Helmuun ne jahtas siel jotain jätkii loppuen lopuks oli ne juttelemaanki niitten kaa päässy ja sillee, ku sit taas me törmättiin mun eksäni eli Moktarin pikkuveljeen Saidiin jonka kaa me sit mentiin kiertelemään hansaa ku hän halus kuulemma ettii meil poikaystävät mut ei niit kyl sit löytyny... Onneks mul oli kamera mukaan nii sain ees vähän kuvii vapust :

  

 

Kävelin koko vapun korkokengis ja arvatkaapa ku helvetin kipeet mun jalat oli sen jälkeen 

kuva mun kiduttaijist : 

nii ja sit Emmi räpsäs saidin kädest kuvan vaiks siin ei näykkään mitään muuta ku sen käsi silti se kuva o nii sairaan hieno mun mielest (=

 

Sit viel vappu tyyli :

ja pyydän anteeks oli väsyny ku otin sen !

XOXO